Underbettet som bet pirayan..

Tjena, era jävla svin.
Eftersom jag har bloggat så mycket på sistone tänkte jag att jag skulle fortsätta, nu sitter jag hemma hos min kvinna och ska kolla på kattungarna snart, fedt! Jag är trött. Det börjar bli sommar, skönt. Fan kan ju säga att det är allt annat än sommarväder ute, wääähä. Imorn blire veterinärbesök med Scilla, städning i farsan old place och sen jobb på kvällen. Höhe, jag är pank för tillfället vilket suger en hel del, därför jag behöver ungefär 7000 läsare om dagen så jag slipper bekymra mig om såna saker. Wääähä. På lördag har jag handledarkurs så jag kan börja övningsköra, fint. Har alltså fått mitt körkortstillstånd nu, YEAH. Orkar inte ens dra upp det men transportstyrelsen har vart sjukt sviniga under en lång tid. Igår var det biking inne i storstan, fint de med. Verkligen sommar igår.. Var förresten på gotland i helgen, de var rätt sjysst bara att jag saknade min fru helt stört jävla mycket + att det regnade, inte så kul som man kan tro. Blääää, nä nu ska jag gå upp till våra kitties och lägga mig och dö i Nad's säng med en katt på huvet. YES!
Bäbisbajs och ekologiskt odlad majs, PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0