Tv-sladd rätt upp i fanskapet

Hej.
Idag har jag lekt elektrikerleken och sjungit svordomsvisan. Behövde dra en tv-sladd från vardagsrummet in i mitt rum och då behövde den gå igenom förrådet. Det innebar massa borrande, kopplande och svärande, men nu är det äntligen klart. Skönt. Igår var jag hemma hos Udden och tittade på lite folk som drack bira. Helt okej förutom att man blev döv  av alla skrikande brudar, herregud. Men det blev en lugnt kväll. Nu ska jag och kvinnan dra och köpa pizza. Gott som fan kommer det bli. Skriver kanske senare. Ha det så förbannat trevligt så länge, och snart kommer jag börja tjäna pengar på er era jävlar förresten, ska få hjälp att kirra lite. Tack och hej så länge :)


Elreklam och sladdtroll, PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0