Så jävla svårt är det faktiskt inte..

..att börja blogga igen! :D
WOHOOMANIA! De var jag och ostkroken cäl som snackade lite om bloggisar idag när vi stod in dö skol.
Då kom jag på det, fanimej kwängis, jag har ju en bloggjävelfan. De skulle vara mys om nån snäll individjävel kunde hjälponera mig med att kirra nån sjysst design. Typ Nads, Corn, Lajnalisten och grabbarna har ju skitfräsiga designer. WOPP. Ska försöka lite själv först men ser det fortfarande ut som faan om 2 timmar och just DU eller DIN morfar kan designa. Slå en plingis, eller en kommentarrr.
De är så här va, att när jag slutade blogga sist så var det egentligen bara tänkt som en liten paus. Men när pausen varat i en vecka eller fem så kom jag på, fanimej liksom. Nu har jag ju inga besökare längre... :(
Inte för att jag hade JÄTTEJÄTTEHUNDRAMÅNGA besökare förut men de var ju ändå en del. Så nu får ni helt enkelt länka min bloggis på era bloggisar och hjälpa muffinbageriet upp bland bloggjättarna igen. Vet ni, jag skulle vilja starta ett såkallat bloggkrig med typp Kissie och den där bögen.. fan heter han.. Amir eller fan han heter.. De skulle dra sjukt mycket läsare om dom började skriva om vilket jävla svin jag var. Kwängs muffinbageri skulle få en helvetes massa klick och då skulle jag kunna ta en hunka eller två per klick och VIPS, rik som en cyklande flodhäst. Nä, nu ska jag in på min frus blogg och göra lite smygreklam för kwangs muffinbageri.. Hon kommer aldrig märka.. ellllleeeer? HAHAHAHA SKÅL I MJÖLKPÅSEN! WIIIE

Mjöl i mjödglaset, PYSS




Edit:
Kollade på designinställningarna i 23 sekunder innan min hjärna förvandlades till gröt. Html och skit, inte min grej. Fans jävel. Hjälp mig eller skjut mig. Nu ska jag dra och skita.


PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Googla gratis blogg design. :)

2010-01-25 @ 19:29:38
URL: http://insiight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0