Hallon i halsen..

Hello.
Jag har fanimej universums bästa fru. Eller jordens iaf, vet ju inte hur marsmännens fruar behandlar sina gybbar men ja, ni fattar. När jag kommer hem från skolan runt halv fem står de hemlagad thaimat uppdukat, tända ljus och en skitsnygg fru som hälsar mig i ansiktet. Fanjävlatastiskt, verkligen. Nu är jag seg som satan och sitter och småfiser små chilipruttar. Nice. Snart kommer johanna hit och då ska vi tre till statoil och köpa nåt snusk och ligga i sängen och glo på Get rich or die tryi'n. FETT. Hade gympa som sista lektion idag, ont i tårna och stel som en gipsad flugsmälla så de passar verkligen fetans med en chillkväll. Nä, ni får hare så jävla fint tills nästa gång. Och så äre så här föresten, läste det i svenska lagboken idag, att när nån som kallas kwang har börjat blogga så måste alla som vet det berätta för 67 personer i timmen så att denne kwang får mycket klick. och har man en egen blogg så måste man länka till kwang's blogg på den. Hårt, men så äre! Modou ska pierca näsan imorn, om han fegar ur ska jag sätta ett snöre runt hans jävla penis och gå och dra i det.. Sådetså.

Mo's sak är slak, PYSS


Bilder på mina älsklingar.. :P haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0