Fjantjävelskit

Fan och satan.
Igår var det bowling, åt helvete gick det. Brukar vara helt okej bra men fan inte igår. Råkade kasta på dendär grejen som åker ner och lyfter upp kägglorna ni vet, ja iaf, då studsade klothelvetet tillbaka till mig och låg mitt på banan och fjantade runt. Då blev man ju tvungen att knata ut på banan och hämta skiten, OCH VET NI HUR JÄVLA HALA BOWLINGBANOR ÄR ELLER???! Haha, jag ba halka baklänges och landade på rygg och simmade runt som en jävla mongolid på hal is typ. Och det bästa med hela skiten dock var att det verkade som att det bara var Alex och Johanna som såg det. Dom garvade ju tarmarna ur sig förstås men resten av bowlinghallen verkade inte märka nåt. Jävligt skummt för det var bra mycket folk där. Har faktiskt svårt att tro att folk såg men inte reagerade, hade jag sett nån stackars faan göra samma sak hade jag kräkts av skratt haha.
Nu på morgonen har jag kollat runt lite hur man tjänar pengar på sin blogg, verkar jävligt drygt. Man skulle fjanta runt med nåt jävla program och skit. Ja jag fattade inte ett skit så om nån som tjänar massa peningar på sin blogg ville berätta hur fan jag ska göra så vore det guld. För jag vill bli som Kissie WOOHOOO, limosine och skumpa här kommer jag. Nä fan, eller jo förresten menar jag. Det jävliga är att oftast måste man vara blåst som fan eller jättemycket bög eller nåt sånt där för att bli störst, är inte beredd att göra nåt sånt, än. HAHA Nejmen usch kévork. Idag ska jag, frun och min madre på IKEA i uppsala, tyckte det kändes onödigt att åka till uppsala när man har IKEA i barkarby bara en stund bort men jahapp, den i uppsala är tydligen finare. Nu orkar jag fan inte mer. Ha det så jävla trevligt nu tills vi hörs igen. Typ ikväll.

Godnattpyss, PYSS


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hahaha du är kulig du ;)

jag kan hjälpa dig med reklamen...

om du vill

2010-01-30 @ 22:55:55
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klockrent inlägg kev!

2010-01-31 @ 13:37:23
URL: http://insiight.blogg.se/
Postat av: simone

haha lät som en rolig bowlingrunda :)

2010-01-31 @ 14:15:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jo visst :P något spesifikt du vill ha hjälp med ? :P

mejla eller något ist lättare att förklar [email protected]

2010-01-31 @ 21:33:03
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0