En släde till hästarna?

Asså va?
Tjena fan. Nadija är söt, jag är hungrig. Sitter hemma hos Nadi och tar lyng. Mo var inte i skolan idag, han var hemma hos sellis och var "sjuk" haha. Men imorn blir det piercing eller koppel, hans val HEHE.
Nad's har fått sömnproblem, hon är pigg när hon ska sova och trött på dagarna, inte så jävla roligt. Det är svinkallt och blåsigt ute, och jävligt mycket snö, inte särskilt skönt. Nä fyfan. Nu springer kvinnan i mitt liv runt i köket och letar sömntabletter, samma sömntabletter som hennes kära katt käkade för några veckor sen. Skönt. Undrar fortfarande när kissie ska börja skriva om mig, ska ringa henne.. Kattmat luktar äckligt. Statistiken fortsätter stadigt uppåt på blogger't förresten. Nu sitter Nadijert och talar i telefonen med sin syster, dom snackar om prostituerade katter, asså ja, de kanske lät skummt men ja, hon vill para Geisha med nåt fint kattskrälle och då kan man tydligen kolla på internet efter folk som har katter de vill att folk ska betala för att få para sina katter med. Usch. Har katterna nåt att säga till om där? Icke. Det jag försöker få fram är att människor alltså agerar hallickar med sina katter. Jag menar vilka jävla djurvänner HAHAHAHA. Nä nu har jag inge lust att snacka skit längre men de har blivit ett inlägg iaf, utan nån mening i förstås. Som vanligt typ.
Man ska inte kasta bäver i trähus, PYSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har blivit så duktig på att blogga, så jag måste ju baaa komentera liksom!

2010-01-28 @ 21:29:31
URL: http://insiight.blogg.se/
Postat av: N

Håller med !! keep up the goodwork

Johanna han börjar bli bättre än oss!

2010-01-28 @ 23:23:34
URL: http://http//nady.blogg.se
Postat av: kevin

är redan bättre än er typ.. :P

2010-01-29 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0