Nänujävlarfan.

Hallå.
Kom hem från skolan för ett tag sedan, helt okej skoldag, vart dock ännu mera helt okej när jag kom hem för där var frun min, HEHE. WIIIIE :):)  Jag har hakat upp mig som fan på ett jävla mobilspel som heter Bubblebash, fastnar som fan och det är typ omöjligt.. Nad's är också fast HAHA, sociala paret sitter och lirar mobilspel, nä men inte längre. Nu kollar frugan på poledance och jag bloggonerar som ni kanske inte hade märkt. Jag ska glida och träna om några timmar, ska bli jävligt skönt. Var fan riktigt längesen. Idag kommer en mäklare och kollar på farsans hus, han ska väl antagligen sälja skiten inom kort, kommer sakna dedär huset som ett barn saknar sin tappade glass. Men jaaa, ska försöka vara där lite nu medans det fortf finns kvar. Jag och Nad's ska antagligen sova där imorn. Myyyyyyyyyyyyyyyys! Bara mysa fett! WOHOPP. Nästa helg ska vi in till kungsan och glida lite skridskor jag och frun. Mysigt det med, som fan. Mitt liv består av mycket mys märker jag. Så det ska va.

Nu ska jag gå och göra nåt bra, PYSS



vi är bubblebash-torskar, fyfan


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hihi naj (A)

allt fint :!:d

2010-02-04 @ 15:39:01
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0