Möbelbutiken i mögelosten

Tjenahejsantjenixenläget?
Kom just hem, vart lite i skulän, handlat och hämtat post. Idag har det inte hänt ett skit nä. Härligt de. Som alla andra vardagar typ. Jag har käkat en semla som inte var jättegod, bröden var stenhårda så njee, fetare har man ju käkat. Nu tar jag lyng, lyssnar på musik och skjuter kameler från balkongen. Helt okej faktiskt. Igår var en mycket skön dag. Först dryg, sen skön. Drog ju en jävla massa sladd som jag skrev i föregående inlägg. Efter det gick jag och köpte pizza till mig, mor och min kvinna. Den var underbar, efter det blev det lite ta löng och jag och kvinnan i mitt liv glodde på Kingdom, en film som gick på nån kanal, typ 3an eller 5an kommer inte ihåg. Den var helt okej, seg som fasiken först men den blev mer döng efter ett tag. Det är så här va, att det inte händer så jävla mycket på vardagarna så det blir mest skitsnack, inget ont om skitsnack, det kan vara minst lika jävla trevligt som allt annat men jag bara tänker att jag antagligen inte kommer skriva om att jag simmat runt på nåt jävla bowlinggolv eller nåt sånt skit. Fast det vet man ju förstås inte. Kan hända precis vafan som helst egentligen. Jag har en ny favoritlåt förresten, kommer säkert hata den om ett tag för den har fastnat på huvet, Mr Perfect - Love is what we need, skön som fan ett tag till iaf så CHECK IT OUT! Mjäck, nu funderar jag på att koppla in lite skit i televisionen och sen lägga mig på min spikis. Eller den är nog inte här förresten, eller? Jag vet fan inte. Juste, glömde nästan bort att säga att min nya kollektion kalsingar kommer ut på utvalda H&M-butiker i övermorgon. Se till att skaffa er ett par, det är limited edition vilket innebär att det bara kommer ut ett begränsat antal och sedan antagligen inte säljs mer.. HÖHÖ

Skitig blöja, PYSS





Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

härligt !! har svara ocksåt .D

2010-02-01 @ 21:48:43
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: simone

Snygga :)

2010-02-02 @ 13:39:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Haru gjort hela designen själv?

2010-02-02 @ 17:39:07
URL: http://Josefins.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0