Köttbullen som vart uppäten

Tjena. Det är ett ord som man säger, enbart för att verka trevlig fast man i sjävla verket är ond rakt igenom.
Igår var vi hos fadern och chillade och dillade, helt okej. Gick en sväng till Niklas och käkade köttbullar också, när vi vaknade imorse tog vi våra arslen och drog och åkte lite skridskor på sjön, jag, Nad's, Alex, Svärmor, Tess och Vanessa. Det var underbart som fan faktiskt, väldigt mys. Nu sitter jag och prickar små björnar i sopptunnan. Jag har en träningsverk som inte är av denna jävla värld, helt sjukt. Kan knappt lyfta armarna och kan inte ha dom rakt heller, känner mig helt handikappad, ganska skönt ändå. Ikväll är det nattjobb som gäller, trevligt. Efter jobbet ska jag hem till fadern igen och slagga där sen kommer han hem på morgonen och då får vi träffas. Skönt, det var ju ett tag sedan nu. Nä, nu ska jag ta mina onda armar och lägga mig och spela lite tv. Nedan följer en bild på min flickvän, framtida fästmö och fru.

Bäverkyss och isbergskatt, PYSS



Kommentarer
Postat av: nads

HAHA

2010-02-06 @ 15:47:10
Postat av: Johanna

Erkänn att du messade med mig här nadija..

2010-02-07 @ 19:25:04
URL: http://insiight.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes indeed i did

2010-02-07 @ 20:14:32
URL: http://naady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0