HEJHEJHEJ

HÄÄÄI.
Sitter på Nad's dator, min är helt fucked. Jaja, idag har jag vart i skokloster hela dagen och föreläst lite om mobbing för 3or till 6or, alltså småkidz. Det var ganska kul, meckade ihop en pjäs om mobbing också som dom ska spela upp, det ska vara 5 scenarion av vad som kan vara mobbing som dom ska visa upp, efter varje scenario ska det vcara samma fast hur man hade kunnat undvika mobbingm, små enkla grejer som typ säga hej och fråga om personen vill vara med osv.. Helt okej, slapp skolan iaf :) Nu ska jag och Nad's dra till da gym. Skönt, skriver väl mer snart, PYSS



EDIT: statistiken har gått käpprätt sen min data spåra ur.. :(


Kommentarer
Postat av: fryyyyy

bloggblogg...

2010-02-09 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0