Hästen i nappflaskan

Tjäna.
Idag vare freebandylir i skolan, jävligt nice. Trodde vi skulle va sämsta laget, jag, Cäl och Big Cheese. Så var visst inte fallet. Vi var skitbra. Bäst tillochmed, vi vann alltihop. Fett. Sen blev det vanligt innebandylir, där kom vi tvåa. Ganska nice. Alltså, jag har inget vatten hemma, det suger balle. Det kommer tillbaka vid 4. Har vart och tränat nyss så det skulle vara jävligt skönt att få duscha och typ skölja ur vattenflaskan. Men icke. Nä men jag får väl chilla och vara löken tills 4. Funkar ju det med. Gäsp.. Fan min dator har muppspel verkligen. Behöver en ny men pallar inte pröjsa't. Jaja, det löser sig alltid. Kissie pröjsar..
I helgen ska jag och frugan in till staden, käka lite, kolla på ringar osv. Kommer bli väldans mys:)

Nu ska jag gå och rida min trojanska hästjävel, PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0