En muffin på nordpolen

HEJ,.
Idag har jag skolat, drog till da djym efter. Stog i duschen och räknade ormar när frugan kommer in och frågar om jag vill med hem till henne och käka fläskfilé, självklart förfan. Så nu är jag mätt som en fisk i en maskaffär. Efter det drog vi till solariumet så Nad's kunde bli ännu jävla brunare.. Jaja, nu är vi hemma igen. Skönt. Har snackat med fadern idag. Trevligt. Vi kanske ska ses imorn, mys. Imorn kommer bli dryg. Går skola från 8 till 4, sen träna, käka, träffa farsan och jobba. Kommer alltså inte träffa Nad's, hon ska till IKEA och jag ska jobba så hon ska inte ens sova med mig, första gången på flera månader. Inte nice alls. Nä fyfan.. Ska satsa på att tjacka en ny dator om ett tag.. När cashen börjar rulla in alltså. Eftersom jag bloggar från fruns dator så lägger jag upp en bild från den.. Fjupp


muppkyss och daimkryss, PYSS




mina grudgekvinnor.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-11 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0