En drink i solen, sittandes i elektriska stolen.. Näää

Tjena,
Dedär om att börja tjäna peningar, de skiter vi i. Med dom siffrorna som låg i potten är det verkligen inte värt skatter och krångel. My som skulle hjälpa mig hade tydligen runt 1500 lläsare OM DAGEN :O, och hon tjänade runt 200 spänn i månaden. Känns mycket lite värt. Får se lite senare när jag blivit nya blondinkwang, då kanske. Jafan, idag hände inte så förbannat mycket förutom att när jag kom hem till kvinnan så sa hon nånting om att hon och Ida skulle gå på Olavis och sola, eftersom Nadija vill ha en brun karl så följde jag med. Tycker fan att de är ganska äckligt att sola, de blir så helvetes varmt och man luktar som en svettig gris efteråt (jag vet att inte grisar svettas, men ni fattar). Nu är jag iaf brun som skit och luktar jättegott, har alltså duschat av mig grissvettet.. Maddes syster var med på Paradise hotell-Jackies blogg idag eller igår, dom är tydligen kompisar, Madde är Nad's brors kvinna förresten.
När jag läser folks bloggar märker jag verkligen hur tråkigt det är att bara läsa och läsa hela tiden om det inte finns några bilder, bilder är faktiskt jävligt roligt att fylla ut skiten med. Därför var jag tvungen att ta en idiotisk bild när jag ligger och steker. Det ser jävligt konstigt ut pga alla jävla UV-lampor och skit, plus att det ligger ett kevin där. Jaja, om många garvar kanske man får många besökare och då kan jag återuppta tankarna på att börja make money.. WOHOOO

Fiskgratäng, PYSS




tummen upp för fusksol!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja du det är inga kissie summor ;)

2010-02-02 @ 20:33:23
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: NAD

HEEEEEJ

2010-02-03 @ 12:53:01
URL: http://naady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0