Bamsebjörnen i dammsugarn

HEJHEJHEJ
Idag träffade jag fader. Det var mys. Vi grävde runt bland massa skit och städade huset osv, helt okej. Nej sånt är ju inte så roligt men mycket bra dock. Gled hem till morsan vid 3 tror jag, förväntade mig att jag skulle få göra samma sak där men de behövde jag inte (tack för det) så jag gick och tränade istället, det var jävligt skönt. Nu ska jag kasta lite bamsebjörnar i dammsugarn och gå ut med lite skit till förrådet, efter det blir det att möta kvinnan i mitt liv som kommer från solariumet. Fint som fan kommer det bli. Men nu måste jag börja suga damm annars kommer jag bli försenad när jag ska möta Nad's och det blir inte kul.. HAHA

Bäbismat i ett gödselfat, PYSS

Kommentarer
Postat av: nads

yoyoyoyoy

2010-02-08 @ 12:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0