uʍop ǝpısdn ɐpuıʞ ƃuıןǝǝɟ

Plott.
Frun min gick just hem. För ett bra tag sen. Jag mår bra idag. Ska jobba ikväll/natt. De är ganska coolt. Vi ska ha domdär fula kläderna som alla sett men vi ska även ha öronsnäcka så vi kan snacka med varann, ganska FBI. YEAJ. Snart ska jag och lilla flem dra till banken och ta ut peningar så han kan köpa snys. Hoppas de går bra. Innan de måste jag skita också, eller kanske gör det senare. Saknar min fru också. Nu ska jag göra ett snabbt besök på porslinsfotöljen för flemmy är på väg, WHOOPÖ



Geggveck och öronsnäck-a, PYSS

Kommentarer
Postat av: Lilla mor

Du är nog bland det sjukaste jag känner!!! ;0) Like it!!! Püss!!!

2009-05-22 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0