Köttboll och en gammal hårtrimmer

Nu vare dags igen.
Hej mina läsare. En tuff dag i skolan idag. Modou och Luca har jagat mig och Määl hela dagen. Dom ville raka våra skallar, vet inte riktigt varför. Dom kanske ville att vi skulle se ut som rasister så dom kunde slå oss. Ingen aning. Men vi klarde oss iaf. Och imorn har jag klipptid. Hoppas jag inte klipper mig för trehundra spänn bara för att gå ut och bli avrakad skiten. Dom var nära att ta oss en gång men då satte vi oss på en mugg i en halvtimme och väntade på att dom skulle dra. Gick skitfint. När jag kom hem började jag plugga, något som jag inte gjort hemma på fleraår. Kändes väldigt konstigt. Jaja, nu är det gjort. Hoppas de ser bra ut, ingen aning faktiskt. Jahapp, kärringen vi har i engelska kommer ge mig VG, tack för kaffet. De blev jag lite glad av att höra faktiskt. Jag skulle nyss ut till GD och chilla men när jag kommit halvvägs fick jag sms av määl och då skulle dom dra så jag gick hem igen. Jag tror att min mellanslagsknapp börjar strejka lite, eller så är jag bara slapp i vänstertummen. Kan inte avgöra det där själv faktiskt. Nu ska jag vänta på mor min och efter jag har väntat på henne ska jag vänta på Nadija som jag förövrigt firar 7 månader med idag. Grattis på oss.
Vi var på värstamysiga picknicken igår med Padillan och Mattias, satt bland massa hästar i en hage och käka jordgubbar och mackor m.m. Sånt gillar vi, hihi. :)

Nu ska jag stoppa en macka i ansiktet och efter det en korv i porslinsfotöljen.

Porslinskorv, PYSS

Kommentarer
Postat av: Natta

hahahaha ;D Sköning!

2009-05-31 @ 14:09:30
URL: http://nataliepadilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0