Hästen som var hund

Hepåt.
Nu är klockan nånting och jag sitter och tar lyng. Glodde nyss på mt på youtube. Han stod och skrek lite fint. Frun min drog hem för ett bra tag sen och jag kände att de var dags att skriva litte. Jag har en helt underbar fru som är bara min. Känns grymt bra att ha dig. Du är bäst. Nu tänker jag berätta vad jag gjorde igår, varesig ni vill veta eller inte. Jag började med att träffa wiseman, händsmän, emil och mtmän och några andra mäns. Vi tog lyng och dom drack lite bira. Sen kötta jag och några grabbar till bowlingen och tog lyng igen. De var lyng. När jag var på bowlingen i en kvart hade älskling frågat om jag fick komma dit hon var, hos någon som heter Maggan. De fick jag och där vare sykt nice och jag vart glad.
Idag har jag och frun min ba degat på baksidan och druckit kaffe. De var gött. Nu är jag jävligt hungrig. Äre nån som kan dra till stan och köpa ett deluxe mål på MAX till mig? Antagligen inte.. Jag vill testa att käka apa nån gång. Dom ser så jävla smarriga ut. WHOOP. Passarej apjävel så jag inte käkar upp dina bananer. Då skulle du bli tvungen att dricka gainomax och de skulle ju fan inte vara kul eftersom de är nå förbannat dyrt. Och då skulle apstammarna dö runt om i världen. De vill vi icke. Jag skulle nog tvinga norrmejerier att donera några flak gainomax till apfanskapen.

Wähääng, PYSS




TÄNK ER ATT DOM SJUNGER K TO THE MOTHERFUCKING WÄNG HOMEBOY, ISTÄLLE FÖR A TO THE K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjuk men jag älskar dig!

2009-05-16 @ 19:13:27
URL: http://naady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0