Sälklubbning och brinnande hjul,,

HOST I HATTEN.

Idag är enda dagen vi börjar kvart över 8 som normalt folk, men bara för att vi inte ska vara normalt folk så slutar vi halv jävla tie. Det betyder alltså att jag är fett med hemma nu, har kastat i mig lite grus med banan och hundra baljor te. Det är vitt ute, jävligt vitt. Man blir ju fanimej blind. Jaja, en plan jag har för närmaste timmen är att hålla käften och glo på nån nice rulle. Hoppas att pattskaftet tyckte om mitt inlägg om honom igår. Jag råkar vara äckligt mätt i magen nu faktiskt. OJOJOJ, måste fan berätta en rolig grej, eller egentligen inte rolig utan mera en livsviktig jävla världsnyhet. JAG HAR FÅTT TAG PÅ LÅNGKALSINGAR MED ÄLGAR PÅ! (langar bild om ett tag). Dom är gröna med massa älgfanskap på, är det lite ballt eller så säg. Eller håll käften. Valet är ditt så att säga, sverige råkar ju vara ett sånt där fritt land. Vi har yttrandefrihet vilket betyder att du får säga att mina långfjalingar är fula helt utan att vara kriminell, det är lagligt. Bara att du kommer få tjockt med stryk isåfall. Fast de är ingen fara. Min fru kommer hit om några hours, det vill säga när hon vaknar, sevensleeper.

Adam Alsing och Grynet hälsar glad midsommar. PYSS



Kommentarer
Postat av: Nadija ;)

jag är faktiskt vaken ska du veta :)

och det känns sådär men vi ses bumbi



Puss puss

2009-01-29 @ 11:47:36
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: nnnnnelia

OFTA MED ÄLGAR PÅ!

Men det e nice :D

2009-01-29 @ 23:28:37
Postat av: L

hahhah ofta det är ju mina långkallingar ju ????!!! :o skönaste på jorden !

2009-01-30 @ 19:24:19
Postat av: LOUISE

AV LOUISE ÖGLAND

2009-01-30 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0