Pojkfnasker

Hallå i hundkojan.
Igår efter träningen (EN FREDAGKVÄLL!?!?!?) gick jag till bowlinghallen och softa med emil, wikman, finne, jeppe, fredde, bjolle och lite fler folk. De höll käften. De var sjukligt najs att sitta där och ba chilla. Efter en stund knöggla vi hem till en människa. Där vare dött och nice. Nu sitter jag och chillar i mina älgiga långfjalingar. Smaskenzz.
Ska knöggla på skitmatch i skitishallen och skita på mig och hålla käften snart. Sen ska jag träffa emil och stoppa mat i ansiktet med honom på bowlinghallen eller nån annanstans. Sen blir de en nice kväll skulle jag kunna ana.

Måste bara tillägga att lahti är sketsnäll som gav mig SPOTIFY, nu knögglare mjusik ur spekazen hela tiden.
SMASK. Så vill jag även tacka frugan för gårdagen,, HEHE



"Sex timmar i en fiskhink" KLADDPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0