Juveler och cheeseburgare

Skål och begravning.
Nu har jag återvänt till fadern min, där finns brebandet så nu kommer blondinkwang igång igen.
Hörde att blondinbellan åkte ur Lets dance, var ju jävligt tråkigt. HEHE
Nä men de är synd om henne, K-wang skulle säkert smiska varenda jävel
där. Kwangs baktaktsteg är inte å leka med. WOHOO.

Äre nån som glott i kalendern idag?
De är den 26e, vilket betyder månadsdag för moj och frugan.
Idag blev de tre feta månader även om de känns kortare.
YAYY
Jag fyller 18 snart, om ett år och några månader bara. Nice.
Nä de här sög, ja skriver sen istället.

Håll käften (k)

Kommentarer
Postat av: caroline

Blondinbella var ju riktigt smexig och vuxen i let's dance ju!

Nej usch, henne gillar jag inte :D kul att hon åkte ut, fick mig ett gott skratt hihi

2009-01-26 @ 18:23:21
URL: http://carolinet.devote.se
Postat av: k-wang

HAHA, aa lätt :P

2009-01-26 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0