HEJ HUNDÖGON!

Jag är jätteglad.
Vissa vet varför, dom som inte vet behöver inte veta :)
Inatt slagga frugan hos mig och de var najs, sen på morgonen
gick jag till skolan kvart över 8, snacka skit till halv 10 och gick sedan
hem till frugan igen. Hon var glad, gladnöjd.
Dehär är en förjävla bra dag.
Alla är glada, frugan är underbar, och glad.
Nån idiot ska göra två böcker om piratebay och lite annan skit.
Gissa vad den ena heter, typ, 60 sätt att skjuta en älg på.
Ganska tuff titel måste jag fanimej säga.
Jag är hungrig, och törstig och mätt.
Och nyklippt, igår.
Då blir man glad, man slipper vara hemlös och smutsig
och såntdär också.
Fan va underbart allt är, WOHOO,
Lite sommar på de här så.

Hat fint, hälsa era morsor. :)

Kommentarer
Postat av: mysan

kolla vad fint jag har gjort i min blogg

2009-01-16 @ 16:25:12
URL: http://mysansliv.blogg.se/
Postat av: KWINKZORRRR

TACK MY :)

2009-01-17 @ 00:53:25
URL: http://kwang.blogg.se/
Postat av: Mor

jag är åxå glad!! :0)Pyss!!

2009-01-26 @ 07:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0