Håll käften eller öppna den,,

MUN!
Idag hitta corni en katt.
Eller snarare fem.
Eller hela sanningen är att en städerska i skolan hitta en låda cätz på en toa.
Hon gav dom till corni och hon och hennes homebojjs satt och chilla med katter typ hela dagen.
Dom var fyra vecker. Lite, lite söta.
Speciellt en liten grabb som Ida satt och kladda på, den var ljusgul och hade blåa ögon.
Fräsch som fan. De var lite roligt. De första som hände när jag kom till skolan var att tvillingarna kom och bad mig stjäla cornis katt för dom ville ta hem den. Det gjorde jag inte, för jag är en snäll pöjk. Polisen kom och hämtade kattskapen senare, och tydligen skulle EP komma
dit och fota dom och skriva lite onödigt skit. Men de var lite ballt kanske.
Tyckte mest synd om fanskapen, hoppas dom inte avlivas.
Snart kommer min frufan hit och då ska vi hålla käften och chilla.
Jag  måste dock gå och göra nåt viktigt innan hon kommer.

Stäng käften, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0