Flesh and fish

Påse.
Idag var jag glad igen, de var trevligt.
Efter skolan knöggla jag, kalle och error hem till mackan och höll käften.
Han var inte hemma så vi bad han hålla käften och gick in ändå.
Efter ett tag ringde vi mackan men han svara inte så vi satt tre idioter och käka
lidlkakor och höll käften i hans lägenhet. Vi glodde på scarface, han höll käften.
Efter det käfta jag hem och stoppade lite mat i ansiktet och sen skulle vi röva bört morsans
gybbe för han fyllde femti barrar och vi skulle ha överasknings fezd.
De var dyng.
När alla oldies började åka hem och hålla käft käftade jag, syster, brorster, mammaster,
morsans gybbster, en gysster och en dudester till bowlingkäften.
Där käfta vi massa bowling och jag hällde massa alkoholfria bärs i käften.
Dom smaka konstigt. De skiter jag i. De var iallafall fett med lagligt.
Efter bowlingsfanskapet knöggla jag hem och ringde frun. Hon sa att hon ville
komma ner så då sa jag att hon fick de och så höll jag käften en stund.
Sen käfta hon in här och vi hade roligt.
Hon gick nyss, inte lika roligt.
Nä, nu ska jag läsa lite El Choco och sen ska jag nog hålla käften tills jag vaknar.

Håll käften och käka kyckling.
pyss

Kommentarer
Postat av: sad

HAHAAH vilket roligt inlägg

2009-01-17 @ 18:51:22
Postat av: kwngernn

du är rolig..

2009-01-18 @ 02:11:47
URL: http://kwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0