En sovande mage känner ingen hunger..

Era jävla svin, de är meningen att ni ska kommentera vartenda jävla inlägg!
Eller de behöver ni faktiskt inte.
Men informera era systrar och deras farbröders morsor om att de finns en ny blogg i stan.
De är kwang.blogg.se  -  muffinbageriet..
Känns ba som att de behöver komma lite nytt folk hit, ni börjar se bleka ut.
Nej förresten - "you look great" (hm?)
Men de ja försöker säga är att vi måste komma fram med nåt drastiskt för att liva upp statistiken
a lil´ bit. Kanske om man skulle göra helikoptern på nå bord i centrum och slänga ut massa
visitkort, Nadija, skulle du bli arg då?
Tror faktiskt ja skiter i å göra det, jag är nöjd med mina 5-15 besökare om dagen, även om jag
inte har en aning om vilka dom flesta av er är så är ni är säkert skitsnygga
allihop, men sluta inte läsa för det. Då blir ni direkt fula och hemlösa.
Och då blir man smutsig.

Smutspuss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då blir ni direkt fula och hemlösa.

Och då blir man smutsig.





haha du är lite weird endå..

2009-01-13 @ 12:25:21
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: Lilla mor

Jag är en av din besökare!!! :0)

2009-01-14 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0