Kasta inte bäver i trähus,

Hoj i fiskhinken,
Halloj, idag har jag åkt snåpårt för första gången i mitt liv, de var sjukt jävla svårt! Efter ett tag gick det hyffsat och okej men de var fortfarande svårt som hundra hundar. Lite senare gick det faktiskt nästan bra men då kom gud eller nån annan lirare på att det var dags för mig att ramla och slå mig brutalt, sjysst! Nu har jag svinigt jävla ont i min fucking handled så jag tror jag dör. Snoppen! Jag har ju fan match imorn, hoppas fanskapet helar sig under natten, chillar med bandage nu som en idiot som ramlat i teknikbacken. Fyfan.  Jaja, på önskemål från lina och säkert andra helveten som läser bloggen eller lyssnar på mitt skitsnack dagarna i ända så kommer här en ordbok på för folk "konstiga" ord.
VARSEGOD





Däcka: gå nånstans, göra något
Knöggla: istället för däcka
Kötta: istället för knöggla
Håll käften: håll käften, eller samma som däcka, knöggla och kötta.
Muff: kvinnas kön
Muffin: kvinnas kön eller en bakelse
Köttöga: dumjävel, typ
Sötgröt: sötnos
Svinstia: hus för grisar

Hoppas det var en bra förklaring på era språkproblem, nu ska jag stoppa en halstablett i strupen.

                                             Älgkött och handleder, PYSS

Kommentarer
Postat av: fry

hahaha från nelias msn eller?



kasta inte glas i stenhus

2009-02-10 @ 23:39:38
Postat av: K

Ja jag fick de därifrån men modda de lite:)

2009-02-10 @ 23:47:18
URL: http://kwang.blogg.se/
Postat av: ljzm

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHA du är sjuuuuuuk

2009-02-13 @ 09:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0