Kapten krok,

Sary?
Idag var jag ledig, jag sov till 12 och gled till käftis vid 2. Dom bad mig hålla käften så dom kunde kolla i min käft. Jag hade en nice käft så jag bad dom hålla käften och gick hem. De var nice. På väg hem kände jag mig konstig. När jag kom hem och träffa frun sa hon att jag var varm som en mickrad hamster så då vart jag rädd som fan att jag hade feber. Jag var liksom sjukt trött och skit. Men jag och frun kom på ett sätt att ändra på det, CENSUR, så jag blev pigg igen. Nu ska mitt förkylda ansikte dra och spela isjävlahockey snart. Ont överallt och förkyld som en bäverjävel men febern är borta, om det ens var någon. Matchen igår gick fint som fan fast jag hade ont i helvetet. Vi vann med 6-2 och





Feberfreak och hungriga hästar, PYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

censuuuuur ..........? hhahah

2009-02-12 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0