Hemmagjorda brownies,

Smäckzäck?
Hej fiskis, en tand håller på att ramla ur din käft så de är bäst att du håller käften så inte tandfen kommer in och gör uppror i din ohållda käft.  Jag har hållt käften i skolan hela dagen men nu är jag äntligen hemma. Efter skolan fick jag lov, det vill säga att jag fick ett liv igen, underbart. Hela dagen har vart underbar fan. Efter skolan kom jag och calle fram till att vi ville lägga de sista småpäningar vi ägde på att fika en brätfika på café valhall. De var smarr och jag vart mätt som en åsna på en kaviarfest. Efter en stund gled norrland, micke, lillsnorre och nå andra gräbs förbi. Jag och norrland knöggla till skolan och satt och softa med carro och mackan och cornelia lite grann. Efter ett tag kom sparven också. Och efter ännu ett tag vart de gratis mackor. WOHOO! Knöggla en lång jävla satmacka och en liten. Ska käka grabbarna i pauserna på matchen ikväll. Pyngpyss. Marcus har ont i snoppen, han har piercat den och fått infektion. Den är tjock, blå/röd och varig. Fräscht! Han ringde läkaren idag, dom ska ta sig en titt på lillgrabben. Kul för dom. Marcus och hans lille vän alltså. Smidigt att han la sina pengar på att tattuera hövve och pierca snorren istället för att pröjsa hyran så han blev vräkt igen, viklen förebild. HAHA. Cornelia tycker jag är ond, de skiter jag i. HEHE. Imorn är de såndär hjärtedag. Mojs. Vill också be om ursäkt till alla jag smsade mellan 01 och 03 inatt. Hade lite strul med sovandet. Dom jag pratat med tyckte iallafall att det var roliga sms. Bäst för dom. Nu sitter jag och dricker c-vitamin men ska jag sätta mig i porslinsfotöljen och göra några brownies som vi brukar säga i branchen.
 
Browniebak och grisfötter, PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0