Heltidshamster

Bredband och teletubbies.
OHOJ rövslickers. Nu äre så här förbannat nice att jag kommit till far där brebandet lever och frodas. Då tänker ni förstås: Jaja, sen knögglar han till modern sin och så får vi se ett mediokert inlägg på hela veckan.. Så är dock inte längre fallet. Min mor har efter lite jättemycket övertalning tagit mod åt sig att beställa BREBAND! Så när jag knögglar till mor på söndag ska jag och far hjälpa henne att installera skiten och sen, mina människor, blire liv i lådan. Satan, ni kan förvänta er 36 fina inlägg om dagen, även när jag är hos mor. Saftigt va?

Nu ska jag berätta lite skit som hänt medans jag inte bloggat, dvs i helgen. Fredagen sög, den skiter jag i. Men på lördagen knöggla jag och bobo till fina fånäs och chilla med Sam, Pkbjörnen, Sparven, Carro och Grandpa. De lekte som satan, spelkväll på hög nivå, helvete. Jag spelade trummor på guitarhero i ungefär 4,6 sekunder innan jag insåg att jag är värdelös. Sen chilla vi nå annan skit som man skulle slåss med nintendogybbar typ. Fatta ingenting så de gick halvbra. Idag har ja softa och lirat match. Vann som fan. Nu chillar jag hemma med frun min och snart ska vi göra nåt kul.

Mjukglass och måskräk, PYSS


Kommentarer
Postat av: caroline

haha, ändå värd kväll, javisst!

2009-02-08 @ 23:31:33
URL: http://carolinet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0