Hästs änd hoes,

Inshalla,
Den mystiska mannen från datorbutiken ringde nyss. Min hårddisk var paj, det var felet. Så nu ska han bröla in en ny jävel och han gissade att den skulle vara klar på lördag nånting. Häälet! Då kommer jag blogga som hundratre törstiga fiskar varje dag, börjar ju få lite abstinens nu när jag lever som en stenåldersman utan dator. Ungdomen ja.. Imorn ska jag och frun till skogås och vara barnvakt och jag ska träffa hennes syster som tydligen är den enda av hennes syskon jag inte träffat nu. De blir nice, och så kommer jag få leka med leon och vanessa som är några skitsöta kidzz. Vi ska röja!! Sen åker vi fett med hem på kvällen och på morgonen, lördag, äre game of S.K.A.T.E på borgfanskapet. De blir kuvl. Sen efter köttar jag och hämtar datorn, nice. :) Sen på söndag ska jag käfta upp till grandma och försöka be hennes skrivare hålla käften och installera sigsjälv. Annars får jag göra det. Och på måndag, då blire att hämta hjulet som håller käften och blir lagat i kallhäll, sen när jag slängt på de ska jag chilla, sen onsdagen blire kungsberget, lite kul. Men sen mina kärringar och hoes, på fredan, HANGAREN I LINKÖPING. Jag är taggad som en frisläppt våldtäktsman. De kommer bli nå fruktansvärt nice. Nu ska jag och min kvinna fira att vi vart tillsammans i 4 månader. Skål.

Hangarer och oäkta windows, PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0