Handledspuss,

Morgonhand,
Nu jävlar är jag hemma, fyfan. Har vart sjukligt trött i skolan hela dagen. Lidit som ett svin och gnällt som en muffin. När jag vaknade mådde handleden faktiskt hyffsat så jag ska tvinga mig själv till att spela matchen ikväll, har fan inget val. Vi ligger typ delad etta vad jag fattar det som så då får man inte förlora. De var ju tråkigt. Som grädden på muffen så är jag förkyld som en jävla kylväska så de blir nog en riktigt skojig kväll. Nej, de kommer bli en lååång kväll. Förkyld, grisont över allt och gris-upphöjt-till-38-ont i handleden. De ska bli riktigt spännande att se vad de blir av kvällen. Efter matchen ska iaf jag och frun knata hem och chilla. De är ett säkert kort på att kvällen åtminstone kommer sluta bra. Tack som fan för det min älskade fru. Beshan och Natta firar två år idag btw, grattis på dom. Sen vill jag gratta lahti för att han har langat in 40mm i öronen. Och gratta lina för att hon kanske förstår vad jag snackar om nu efter förra inlägget och sist men inte minst, vill jag gratta marcus för att han lyckades bli vräkt efter en månad i sin nya lägenhet, dit han flyttade då han blev vräkt i den förra. Nu ska jag lägga min blåslagna kropp i min skitmysiga säng och drömma om frun och hoppas jag läker så jag inte släpper in allt ikväll.


Lägenhetshyror och lahtis vita eltejp, PYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

morgon hand

2009-02-11 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0