Fyrtiofyra febriga fiskar,

En dammråtta kör bil i min säng.
Hejejej, jag sitter och är medvetslös igen. De är fräscht. Imorn har jag facking fredagsmatch i waxholmen, min fru ska med, hon tycker de är skitkul att sitta och frysa med min mor.. Humm. Jaja, säger hon det så. Hon gick precis och la sig så de är smarr. Ska gört jag med.. snart! Jag tror jag skrev nåt om att jag skulle på träning i de förra inlägget. Efter de fanskapet duschade jag fortare än jenja skiter och kubbade ut till lahti och kymaniflem som var där och chillade. Vi knöggla runt lite och softa och kom fram till lite olika nice grejer. Sen gick vi och mötte en glad norrläning som kom med bussen från skokloster. Han var hungrig. Efter en stund tog kyem och norrfisk bussen så jag och lahti knöggla hem. På vägen hem ringde jag frugan och höll käften. De var soft. Träffade mt på vägen också. Han hade klippt sig och de var fint. Jag bad honom hålla käften och sa något i stil med "bräda på lördag" jo det är sant. Jag ska åka bräda på alla hjärtans dag fast jag har fru. Usch va taskigt det låter, fast i själva verket är det inte det, därför att jag ska bara åka till 1 eller nåt. Och då har min kvinna antagligen inte vaknat än ändå. Så de blir finfint de.

Kattskit och cyklande fiskmåsar, PYSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0