Brebandslax,

Hej mina vänner.
Jag lurade skiten ur er hela förra veckan, att brebandet skulle infinna sig på måndagen eller tisdagen. De vart nästan så. Jag fick hem ett helvetesmodem och vart glad som en skitunge på godishjärtat. När jag öppnar the box of hell som den nu kallas blev jag arg. Där stod på ett papper av prima ek att skiten inte skulle börja funka förrän måndag den 23:e, vilket är idag. Så nu bannemej, kommer de bloggas varje dag resten av mitt liv, så link up. De syns verkligen på statistiken att jag vart borta en vecka, från 50 förra veckan till 1, en enda jävel igår. Men nu så jävlar. Bäst ni kikar in varje dag för nu jävlar händer grejer. Hockeyn är så gott som slut också. Nice, min mor hälsar också, hennes käft är skev. Hon har käkat massa bedövning hos käftis. Har garvat åt jäveln hela dagen. De syns ba när hon ler så skulle jag vara hon skulle jag nog hålla käften. Nu ska jag gå och ligga med nån på bredbandsbolaget.  Älskar er, och Nadija förstås, HIHI.


Muffprutt och Belkin, det trådlösa nätverkskortet, PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0