Ät en snöplanka med din stängda käft,

Håll käften träfot.
OHMY, min fru var här innan hon gick hem, satana. Hon vet vad jag talar om... :D

Imorn ska jag gå till skolan, vara medvetslös tills jag slutar och efter det börjar livet.  Då ska jag langa ett knöggel hem till lahtibjörnen och knöggla hans bräda och chilla lite. Efter det ska jag till mor min och hämta googles och termobrällzz. Sen ska jag väl antagligen hem och käka och pilla mig i naveln en stund och sen brakar helvetet lös, då ska jag och mtälgen knöggla till teknikbacken och han ska lära mig åka bräda så jag slipper dundra rätt ut i skogen när vi kommer till kungsberget i mars. De skulle ju vara lite tråkpåsigt.

Min rygg håller på att säga upp sig, kan inte direkt säga att jag sitter i någon ergonomisk ställning när jag är vid datorn. Fy, dumma hund. Nu ska jag trycka in en kexchoklad i ansiktet innan jag går och lägger mig i dvala och håller käften tills jag vaknar, eller inte, min kvinna säger att jag snackar i sömnen. Kul för henne. Själv får man ju aldrig veta vad man sagt för spännande saker. Kanske nåt man inte ens visste själv :)

Fisktass och älgfena, PYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej för då är det ba att pussa på dig så hålleru käft så somnar jag pömsigt och mysigt :)



Oh my ghosh knäppgökk

2009-02-10 @ 00:47:25
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahahahaha alltså, du är SJUUUK killen

2009-02-10 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0