You make it real

Eftersom du aldrig bloggar får jag göra det åt dig i smyg och tala om vilken underbar pojkvän du är och att tiden med dig har gått så fort kan inte fatta att jag släpat runt på dig i snart ett halvår..hur orkar jag? Näää skoja, har vart rena himmelriket att få vara med dig och med våra planer kommer det hålla länge till älskade. Jag sitter och saknar dig som en tokig fiskmås, sånna där irriterande som kommer när man har picknick du vet. Känner mig ganska dryg men ska faktiskt som vanligt göra lite nytta och städa upp i cirkusen jag lever i. Du gör mina svåra dagar lättare och jag är tacksam för det min vän..

JAG ÄLSKAR DIG KEVIN EMRICK WELCH






// En lycklig Nadija
skitmycket kärlek på hela dig.
små blåa hjärtan överallt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAREJ NADY :)

2009-04-20 @ 15:53:08
Postat av: Lilla mor

Lilla gumman!! Va´gulligt skrivet!!! Var rädda om varann!!! Bra att du tog tag i Kevins bloggande!!! ;0)Pyss å´kram!!!

2009-04-21 @ 07:48:09
Postat av: mysan

naaws vad sött. Kevin du måste vara en glad prick.

Ni är så sjukt söta tillsammans fast jag aldrig har sett er tillsammns. :P

Kram

2009-04-22 @ 22:02:57
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli frisk :@

2009-04-24 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0