Pläckslicksäck

Hundmat.
Nu är mitt liv bra igen. Hade en liten skitsvacka igår eller förrgår eller nåt.

Jag älskar Nadija. Mycket mycket.

Idag när jag drog till skolan låg hon kvar hos mig. När jag kommer hem har hon diskat och tvättat på min toa. Ganska underbar brud man har alltså. Jaja, efter det gick vi ut på baksidan och rökte vattenpipa med Lajnalisten och Corni. De var nice. Vi softa hunden av oss tills dom drog. Då tog jag och mor ut pipjäveln och drack lite te och rökte på baksidan, Sen kom lil flem ner. Vi softa lite och drog till trappan och började sommarens första trappskejt, Dom sopade nämligen trappan idag eller igår eller nåt sånt. Om de inte var så jobbigt så skulle jag lägga in bilder från rökandet och skejtet. Men som jag sagt förut, de kanske kommer någon annan dag :)


Vattenkyss, PYSS



Kommentarer
Postat av: Lilla mor

Ni är rätt underbara båda två!! Faktikst!! :0)

2009-04-02 @ 14:41:56
Postat av: NÅGON ;)

Lejonet (23 juli - 22 augusti)

Energisk, entusiastisk och positiv



Nyckelord: Kunglig, faderskap, juveler, guld, värme, eld, solsken, drama, lockelser, befäl, mod, skapelse

Färg: Orange

Metall: Guld

Stenar: Rubin och diamant



Lejonet har tillräckligt med praktisk förmåga för att kunna göra något kreativt och vettigt av sin entusiasm. Han känner instinktivt att hans plats är på toppen och beter sig därefter. Vital, varmhjärtad, givmild och storsint, därför har han också många vänner. Tendens att överdriva och förstora allt de gör. Dominant och kan även bli arrogant. Stolthet och en inneboende värdighet skiner kring lejonet. Utpräglade skådespelartalanger, vilket gör att lejonet, även vid trängda situationer, kan hålla masken. Han ger inte vika, men går heller inte till motangrepp. Principfast och konservativ, har svårt att ändra åsikt när han en gång bestämt sig för något. Varm, tillgiven -sexualdrift-.



Lämpliga yrkesval: Alla som fodrar ledarskap, ex. PR-man, teaterdirektör, producent, eller de som har med juveler att göra, ex. guldsmed.

Fysiska kännetecken: Kraftig, stolt hållning och tjockt hår.

Känsligaste kroppsdel: Hjärtat



aww hjärtat

2009-04-04 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0